Edin Dental Academy is een wettelijk erkende onderwijsinstelling gespecialiseerd in het opleiden, bij- en nascholen van tandartsassistenten. Maar bovenal is Edin als ‘The Academy With A Smile’ uitgegroeid tot de grootste particuliere opleider in de tandheelkunde in Nederland. Onze diensten bestaan hoofdzakelijk uit bij- en nascholing voor tandartsen, mondhygiënisten, tandartsassistenten en praktijkmanagers. Per jaar ontvangen wij meer dan 2000 studenten voor diverse opleidingen en trainingen.

Edin werkt samen met tandheelkundige en onderwijskundige professionals aan een gezonde mond voor iedereen. Voor deze missie zijn wij per direct op zoek naar:

 

Coördinator planning en support

opleidingen & trainingen

(minimaal 32 uur per week)

Als coördinator planning en support bij Edin Dental Academy werk je nauw samen met onze accountmanager en onze docenten. In opdracht van het management en klanten plan je de diverse programma’s in. Daarvoor nodig je docenten uit en overleg je met de facilitair manager. 

Je adviseert studenten die een opleiding volgen of willen gaan volgen bij Edin. Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor de voorbereiding en ondersteuning van activiteiten die plaats vinden op de opleidingslocatie te Maarn. Je doet alles in direct teamverband met je collega’s van het supportteam en overige medewerkers van Edin.

Zoeken we jou?

Heb je kennis van of heb je gewerkt als tandarts- of preventieassistent dan is dat een duidelijke pre. Klantgerichtheid, gastvrijheid, enthousiasme en een proactieve houding wegen ook zwaar. Je werkt zorgvuldig en in hectische situaties kun je het overzicht bewaren. Mensen verder helpen is op je lijf geschreven en je wilt daarbij logistiek alles tot in de puntjes regelen. Je werkt graag in een klein hecht team, bent bereid van elkaar te leren en beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden, waartoe we ook een gezond gevoel voor humor rekenen.

Werkzaamheden:

  • Plannen van opleidingen en trainingen. Je verzorgt alle bijbehorende communicatie.
  • Verwerken van aanpassingen in de planning en bewaken van de uitvoering.
  • Samen met collega’s beantwoord je inkomende telefoon en mail, meestal adviesvragen.
  • Contact met de docenten (circa 25).
  • Het verzorgen van kick-off bijeenkomsten voor startende groepen.

Dus ben jij:

  • Van de details, gewend goed georganiseerd en accuraat te werken.
  • Goed in de Nederlandse taal zowel in woord als in geschrift.
  • Gek op uitdagingen, waar je je creatieve oplossingen op los laat zonder het overzicht te verliezen.
  • Teamplayer pur sang.
  • In het bezit van tandheelkundige kennis en ervaring (pre)

Bij voorkeur fulltime of tenminste 32 uur per week beschikbaar (tenminste twee zaterdagen per maand).

Opleidingsniveau:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Tenminste in het bezit van een HAVO of MBO niveau 4 diploma.
  • Ruime gebruikers ervaring met Microsoft Office (Outlook, Word, Excel).

Wat bieden we jou?

Je krijgt ruimschoots de kans om jezelf te ontwikkelen en ervaring op te doen. We investeren in elkaar met tijd, energie en aandacht. Wij bieden je een fijne werkplek in een ontspannen werkomgeving met enthousiaste collega’s en een goede balans werk/ privé. Daarnaast ontvang je natuurlijk een marktconform salaris. Uiteraard volgen onze medewerkers zelf ook regelmatig opleidingen of trainingen.

Sollicitaties kunnen worden gericht aan s.vonk@edin.nl of via:

Edin B.V.
T.a.v. Simone Vonk
Postbus 25
3950 AA MAARN

www.edin.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

 

Zo kan jouw dag eruit komen te zien…………….

Terwijl je een kleine 15 minuten in de trein zit vanaf Utrecht CS naar Maarn, check je snel je mail. Je doet een vreugdedansje, want je hebt reactie van een klant dat jouw voorgestelde planning voor de opleiding in de praktijk akkoord is. Na een korte wandeling vanaf het station naar kantoor deel je dit nieuws met je collega die met een glimlach een kopje koffie voor je maakt. Goed geregeld want dit was een flinke puzzel! Met je jas nog aan, start je snel je computer op en log je in. Je belt zo snel mogelijk de docent om de data vast te leggen. Je vindt het belangrijk dat de tandartspraktijk, deelnemers en docent alles snel bevestigd krijgen, dus stuur je een overzicht van alle gemaakte afspraken e belangrijke informatie. Je bekijkt je mail en reageert op vragen van een deelnemers over een voorgestelde planning en aan welke criteria de oefenpatiënt moet voldoen. Tijd om een extra les in te plannen voor een kandidaat die nog wat extra begeleiding van een docent nodig heeft.

Je overlegt met je collega’s welke studiematerialen er klaar gemaakt kunnen worden en vraagt of zij alles aan de deelnemers versturen. Er wordt een competentiescreening aangevraagd. Je adviseert aan de praktijkmanager een Profcheck zodat we kunnen inventariseren of de kandidaat toelaatbaar is voor de gevraagde opleiding. De telefoon gaat weer. Dit keer een docent die jouw advies wil over een deelnemer, samen overleggen jullie de situatie van de deelnemer en je spreekt af dat jij contact opneemt met de praktijkeigenaar. Gelukkig krijg je deze direct aan de lijn en stemmen jullie de situatie af met elkaar. Snel een mail naar de docent waarin alle afspraken staan. Daarna overleg je met je collega van het onderwijs team welke onderdelen van de opleiding niet meer actueel zijn. Jullie spreken af wat hiervoor nodig is en maken een follow up afspraak. Terug op je werkplek belt een praktijkbegeleider met een vraag heeft over de voortgang van een deelnemer. Deze vraag weet je snel te beantwoorden. Je vraagt ook nog hoe het met haar collega gaat die wij een half jaar eerder hebben opgeleid, kan ze alles toepassen in de praktijk, zit ze goed in haar nieuwe rol?

De ochtend vliegt voorbij, je collega’s vragen of je mee gaat wandelen. Vandaag langs de heide die in bloei staat? Wat is het Maarnse bos toch een mooie omgeving.

In de middag staat een kick off op het programma. De eerste deelnemers zijn al ontvangen en genieten van een kop koffie. Je legt de toetsen klaar en je collega heeft de studiematerialen al in het lokaal klaar gelegd. Je geeft een presentatie over de opleiding, welke fases zij doorlopen tijdens het leren, hoe vaak zij moeten oefenen en demonstreert de digitale leeromgeving. Vandaag zijn er ook veel praktijkbegeleiders meegekomen, fijn dat je hen ook uit kan leggen hoe de opleiding is opgebouwd en welke begeleiding belangrijk is. Je krijgt zoveel energie van de enthousiaste deelnemers en begeleiders, leuk om deze assistenten te helpen met hun persoonlijke ontwikkeling.

Aan het eind van de middag handel je nog wat telefoontjes af en beantwoord je e-mails. Je schakelt tenslotte nog met je collega’s wie een les kan overnemen van een docent die zich heeft ziekgemeld. Het blijkt een uitdaging maar wat ben je blij dat je het hebt kunnen oplossen door te schuiven met de planning. Zo fijn dat het proefexamen toch door kan gaan, je weet hoe spannend de deelnemer dit vindt.

Morgen weer een drukke dag. In de ochtend een overleg om de inhoud te bespreken van de workshops van de nascholingsdag en in de middag staat er een lezing met een parodontoloog gepland. Je sluit snel af want anders mis je je trein. De dag is voorbij voor je er erg in hebt!

Over Edin

Edin is in 1997 opgericht en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider op het gebied van opleiding, bij- en nascholing voor tandheelkundig personeel. Edin biedt opleidingen en trainingen aan voor alle functies binnen de tandartspraktijk, zoals bijvoorbeeld tandartsen, mondhygiënisten, tandartsassistenten en praktijkmanagers.

De missie van Edin is: ‘een gezonde mond voor iedereen’. Dit bewerkstelligen wij door scholing aan te bieden aan het personeel in de tandartspraktijk en hen in staat te stellen de beste mondzorg te kunnen leveren aan hun patiënten.

Soms betekent dit een langdurige opleiding, waarbij duurzaam aan specifieke competenties van medewerkers wordt gewerkt, zodat zij in staat zijn om hun functie op hoogstaand niveau te kunnen vervullen en zo een bijdrage leveren aan een betere mondzorg voor de patiënten.

Andere keren gaat het om kortdurende training, waarin er gericht wordt gewerkt aan het aanleren van een vaardigheid of deskundigheidsbevordering over een specifiek onderwerp.

In alle gevallen draagt Edin er zorg voor dat het onderwijs dat wordt verzorgd van hoge kwaliteit is, zodat iedere student of deelnemer een eerlijke kans van slagen heeft. En het resultaat altijd van waarde is voor de tandartspraktijk waar men werkzaam is of in de toekomst werkzaam zal zijn.

Door Edin opgeleide preventieassistenten staan ingeschreven in het Register Preventieassistenten, waarvan Edin sinds januari 2014 een erkenning heeft verworven.

Edin Dental Academy Postbus 25
3950 AA Maarn
Telefoon: (0343) 449970
Email: info@edin.nl
Edin Dental Education Center Sportlaan 11-13
3951 CG Maarn

Routebeschrijving