Edin Dental Academy is aangesloten bij de branchevereniging Nederlandse Raad voor Training en Opleiding (NRTO). Leden van de NRTO zijn automatisch aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie Consumenten Zaken en ook voor de zakelijke markt is er geschillenregeling.
Klachtenprocedure
Heeft u een klacht over het onderwijs dat wordt gegeven door EDIN of de examinering van het onderwijs dan verwijzen we u graag door naar het Examenreglement. In het EDIN examenreglement kunt u teruglezen hoe u een klacht kunt indienen op het gebied van het onderwijs.
Heeft u een klacht over onze dienstverlening in het algemeen dan kunt u hieronder de procedure teruglezen.
Wie neemt de klachten in behandeling? De Operationeel Directeur van EDIN neemt de klachten in behandeling en zal vanuit zijn naam de correspondentie verzorgen.
Hoe kan een klacht ingediend worden? Er kan een klacht ingediend worden door deze per mail in te dienen via klantenservice@edin.nl
Onze medewerkers zorgen ervoor dat de klacht op dezelfde werkdag wordt aangeleverd bij onze Operationeel directeur.
Procedure van klachtenbehandeling:
Wat is de procedure bij een binnenkomende klacht?
Edin is aangesloten bij de NRTO en zal ook handelen naar de Algemene Voorwaarden van het NRTO. We verwijzen u voor de Algemene Voorwaarden graag door naar onze website.