Wat is een broodje Edin?

In een interactief lunchmenu programma van 1,5 uur, worden u en uw medewerkers bijgespijkerd op het gebied van communicatie met collega en patiënt.

Uw broodjes worden ter plekke bereid door onze trainer en voor deze gelegenheid ‘topkok’ Fenno Moes. Fenno is specialist in communicatie en omgaan met agressie en lastige situaties.

U kunt kiezen uit een menu bestaand uit verschillende programmabroodjes.

Direct offerte aanvragen

Ons recept.......

Alle broodjes worden geserveerd inclusief een lekkere versnapering.

Trainer:
Fenno Moes

Duur:
Max. 1,5 uur

Waar:
uw praktijk

Voor wie:
uw hele team, of uw selectie van uw team

Wanneer:
op afspraak, tijdens uw lunchpauze

Prijs:
€  695,- 
(excl. reiskosten a € 0,35 per km)

Informatie:
(0343)-449970

Leer en eet smakelijk met een broodje Edin!

Maak hier uw keuze uit ons met zorg samengestelde lunchmenu.

Broodje Bal

Effectief omgaan met verbaal sterke patiënten. Hoe voorkom je discussie en escalatie. Sommige patiënten zijn verbaal best sterk, overal hebben ze wat op aan te merken, en soms sta je met je mond vol tanden. En je hebt het gevoel dat ze op je neerkijken. In deze workshop leer je hoe je hier effectief mee om gaat  zonder de strijd met de patiënt aan te gaan.

Broodje Gezond

We zijn dagelijks bezig om patiënten gezonder te maken, maar hoe gezond is de relatie met de patiënt eigenlijk? Hoe komt het toch dat sommige patiënten een onevenredig groot deel van onze energie verbruiken? Het moet wel leuk blijven..... Hoe ga je hiermee om?

BLT-sandwich (boos, lastig, tegendraads)

Effectief omgaan met pubers in de praktijk. Waarom reageren ze zo, en hoe kun je daar effectiever mee omgaan. Ze willen niet, duuh, boeien, je wordt er af en toe doodmoe van. Hoe zorg je nou dat je meer bereikt  met die puber en dat het je  vooral minder energie  en ergernis kost.

Broodje Boos

Effectief omgaan met boze patiënten. Patiënten weten meer en denken ook meer te mogen. Deze mondigheid van patiënten slaat  bij sommigen om in intimiderend en agressief gedrag. Hoe eerder je ingrijpt hoe beter, maar hoe?

Pistolet Paniek

Effectief omgaan met angstige patiënten. Een groot deel van patiënten heeft angst voor de tandarts, sommigen zo erg dat ze niet op komen dagen. Hoe kun je bange patiënten helpen.

Foccacio Feedback

Soms vind je dat collega’s dingen niet goed doen of anders zouden moeten doen. Je wil  geen betweter zijn, en helemaal geen ruzie. Toch is het in het belang van de praktijk en het team om collega’s aan te spreken. In deze workshop leer je hoe je elkaar op een niet aanvallende manier kunt aanspreken.

Kadetje Kaas

Basis Communicatie. Hoe werkt communicatie, wat gebeurt er als wij met elkaar praten, en wat kan er allemaal mis gaan en hoe voorkom je dat.

Broodje Bapao

Interculturele communicatie. Hoe om te gaan met patiënten met andere culturele achtergronden. Aan de hand van een aantal schema’s kijken we  naar de basis van verschillende culturen en kijken we hoe we hier effectiever mee om kunnen gaan.

Ik wil graag meer weten

 of bel voor meer informatie: 0343 - 449970

TIP: Ook lekker bij de borrel…….

Heeft u geen tijd voor een van onze broodjes tijdens de lunchpauze? Geen nood, want onze broodjes kunnen ook na werktijd worden geserveerd. Denk bijvoorbeeld aan: 17.00 uur tot 18.30 uur. Het programma is hetzelfde, maar de versnapering is net even anders.

Edin Dental Academy Postbus 25
3950 AA Maarn
Telefoon: (0343) 449970
Email: info@edin.nl
Edin Dental Education Center Sportlaan 11-13
3951 CG Maarn

Routebeschrijving

Dank je wel

Bedankt voor je aanvraag. Binnen enkele dagen nemen we contact me u op.