Jouw privacy is belangrijk voor ons.
Wij gaan dan ook zorgvuldig om met de persoonsgegevens die we van jou verzamelen. Precies zoals we zelf ook willen dat anderen met onze gegevens omgaan. Dit betekent dat jouw gegevens goed zijn afgeschermd van anderen, we jouw gegevens nooit zonder jouw toestemming delen met anderen en we alleen de gegevens verzamelen die we ook écht nodig hebben. Ontvang je berichten van ons die je liever niet meer wil ontvangen? Dan kun je dit op ieder moment eenvoudig aan ons doorgeven. Hieronder lees je welke gegevens we precies verzamelen en hoe we deze behandelen. Heb je hier vragen over dan kun je die stellen via klantenservice@edin.nl.
Als je je inschrijft voor één van onze opleidingen, trainingen of andere evenementen (hierna: programma), hebben we een aantal persoonsgegevens van je nodig. Dit om je inschrijving en deelname goed te kunnen regelen. We hebben de volgende gegevens van je nodig:
Naast bovenstaande gegevens houden we ook bij aan welke programma’s je deelneemt. Zo kunnen we je beter adviseren over aanvullende programma’s. Daarnaast slaan we ook de facturatiegegevens, van jou of de organisatie waar je werkt, op.
Wil je jouw persoonsgegeven inzien, wijzigen of laten verwijderen uit ons systeem? Geen probleem. Stuur ons in dat geval een mailtje op klantenservice@edin.nl. In sommige gevallen kunnen we gegevens niet helemaal verwijderen omdat we ze verplicht moeten bewaren voor de Belastingdienst. In dat geval kunnen we jouw gegevens wel anonimiseren.
Ben je niet tevreden over onze afhandeling of vind je dat we niet zorgvuldig genoeg omgaan met jouw gegevens? Dan kun je hiervan melding maken bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
In principe delen we nooit gegevens van jou met derden tenzij het strikt noodzakelijk is. Bijvoorbeeld bij het uitvoeren van cruciale bedrijfsactiviteiten. In dat geval zorgen we ervoor dat we gegevens volledig privacy proof gedeeld worden. Daarover hebben we afspraken tussen onze eigen collega’s en met externe leveranciers.
We zijn wettelijk verplicht bepaalde gegevens voor langere tijd te bewaren. Dit doen wij uiteraard netjes maar ook niet langer dan strikt noodzakelijk. Hoe lang dit precies is, hangt af van het doel waarvoor we de gegevens hebben verzameld en welke wettelijke verplichtingen er zijn.
Jij, deelnemer van onze programma’s, bent de reden dat Edin kan bestaan. We doen er dan ook alles aan om jouw vertrouwen in ons niet te schaden. We nemen de volgende maatregelen om jouw persoonsgegevens te beschermen:
De meest actuele versie van dit privacy statement en onze algemene voorwaarden vind je op www.edin.nl.
Voor vragen over ons privacy beleid kun je contact met ons opnemen op:
klantenservice@edin.nl / Edin B.V., Postbus 25, 3950 AA in Maarn / 0343 44 99 70
Laatste update: 22 mei 2018