In deze training, bedoeld voor tandarts- en orthodontie-assistenten worden vele handreikingen gedaan om voor je eigen belangen op te komen zonder de goede relatie met de patiënt te schaden.
Na de training ben je in staat een kort, zakelijk en toch klantvriendelijk telefoongesprek te houden. Je kunt professioneel reageren op 'lastige' patiënten, en je laat je niet meeslepen door emoties. Je houdt de regels van de gesprekken in eigen hand. Hierdoor functioneer je efficiënter als assistent en geeft het werk je meer voldoening en minder stress.
Leerdoelen
Na de training ben je in staat een kort, zakelijk en toch klantvriendelijk telefoongesprek te houden. Je kunt professioneel reageren op 'lastige' patiënten, en je laat je niet meeslepen door emoties. Je houdt de regels van de gesprekken in eigen hand. Hierdoor functioneer je efficiënter als assistent en geeft het werk je meer voldoening en minder stress. Inhoud van de training:
- basiskennis communicatie
- inzicht verkrijgen in eigen communicatiepatronen
- leren toepassen van communicatievaardigheden
- professioneel telefoongesprek
- klantvriendelijk communiceren en telefoneren
Instroomcriteria
Er zijn geen specifieke instroomeisen. De training is gericht op tandarts- en orthodontieassistenten met enkele jaren werkervaring.
Studiebelasting
Lesdagen: 1
Aantal lesuren: 6,5
Zelfstudie: nee
Opdrachten in eigen praktijk: nee
Studiemateriaal
Tijdens de training wordt gebruik gemaakt van een Edin syllabus.
Benodigde investering
Tarieven BTW vrijgesteld, tenzij anders vermeld
Koffie,thee, lunch inbegrepen
Lesgeld: € 450,- p.p.
Studieboeken: n.v.t.
Herexamen: n.v.t.
Lesgeld indien u met Edin een mantelovereenkomst heeft gesloten:
bij 1 deelnemer: € 428,- p.p.
bij 2 of 3 deelnemers: € 416,- p.p.
bij 4 of meer deelnemers: € 405,- p.p.
Bent u geïnteresseerd in de voordelen van een mantelovereenkomst met Edin?
meer info
ABC-classificatie
Deze opleiding/training telt mee voor de registratie van:
